برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

زیباترین صدای عشق

1392/8/16 11:30
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

سلام جوجوی من  امروز یکی ازبهترین لحظه های زندگی روتجربه کردم 

خیلی خوشحالم نمتونم بنویسم دستام قدرت نوشتن این همه خوشبختی رونداره 

امروزنوبت کنترل ودیدار باخانم دکتر مهربون بود 

جوجوی من عصر باخاله رفتیم مطب خانم دکتر 

توی گوشی من یه نرافزاربابایی ریخته که نشون میده 

جوجوهای خوشگل هرهفته چقدرتغییرمیکنن

توی هفته یازدهم نوشته بود صدای قلب نی نی شنیده میشه 

بابایی ازوقتی رفتیم مطب چندبارزنگ زد ومیپرسید چی شد

میشه صدای قلبشوشنیدمیشه وقتی نوبتم شد

رفتم تواتاق خانم دکترپرسیدم گفت معلوم نیست   

بروروی تخت منم رفتم روی تخت دراز کشیدم

زیر لب صلوات  میفرستادخانم دکتردستگاه روگذاشت روی شکمم

مامانی قلبم داشت ازجاش درمیومدم اتاق ساکت 

یهوانگاریکی داشت در میرد وای نه صدای قلب 

شماست وای خدایاباورم نمیشد عشق من 

اشک از چشام سرازیرشده بود ازخوشحالی 

داشتم پرواز میکردم خانم دکترمهربون 

هم بالبخدی زیبا صدای قلب شما روواسم ضبط کرد

بدواسم سونوگرافی واسه ماه دیگه نوشت

باکلی توضیح ونصیحت مادرانه ماروبدرغه کرد

ازاتاق اومدم بیرون به بابایی هم زنگ زدم 

بهش گفتم قلب جوجوی بابایی تندتند میزنه 

صحیح وسالمه خداروشکر بابایی هم خیلی خوشحال شد

بابایی تاوقتی میخاست بخابه چندبارصدای قلبتو 

گوش میداد وخنده تمام صورتش پرمیشد

خدایاشکرت بخاطرسلامتیمون بخاطرهمه این لحظه های.

پرازشادی بخاطر همه چیز ممنون 

خدایاشکرت شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
24 آبان 92 19:00
خیلی خوشحال شدم .با خوندن این پست اشک توی چشمام حلقه زد.چرا نمیای پیشمون دوستی جونی