برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

عذرخواهی ازدوستای خوبم

1392/8/16 11:50
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

بخاطرغیبتم ازهمه تون معذرت میخام بعداز اینکه باخاله جون رفتیم مطب

خانم دکترکه صدای  ضربان قلب نی نی هاروگوش کردیم

خانم دکتر گفت دوتا نی نی ها حالشون خوبه وفرداش خاله جون رفتن مسافرت

وسه روزبعدبایه تلفن همه چیز بهم ریخت خاله جونم /مامان اتنا جون/

که رفته بود مسافرت افتاده بود خونریزی

نی نی خاله دوهفته ازنی نی من بزرگتره

ازروزی که برگشت میرفتم هرروز پیشش 

خیلی روزای پراسترس وبدی بودهرلحظه احتمال بدترین خبربود

هردور درمیون دکتر وسونوگرافی وباز هم.......

خداروشکر الان حال دوتاشون خوبه 

خیلی روزای بدی بود

واقعافرصت نبود بیام پست بزارم واگرنگرانتون کردم عذرمیخام 

حال نی نی منم خوبه وسعی میکنم ازامروز زودترسربزنم وغیبتمو جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
16 آبان 92 14:24
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا