برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

اولین نشانه های حضورت

1392/6/3 13:25
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام مامان جون 

خوش اومدی مامان جونی

واااااااااااااااااااااای خدا جون شکرررررررررررررررررت که من هم مادر شدم 

گفتنی در موردت بسیار که سر فرصت برات می نویسم                                                                                                                                    

 مامان جون این تست رو هم سه رو بعد گذاشتم

البته من همون روز رفتم و آزمایش دادم

وصد البته ++++++++++++++

با عدد 65

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی شایان(زهرا)
2 شهریور 92 18:04
مبارکه


مرسی عزیزم
مامان آتنا جون
3 شهریور 92 13:43
سلام عزیزم بهتون تبریک می گم خاله جون امیدوارم این 8 ماه باقی مونده رو در پناه خودش به سلامتی بگذرونی خوشحالم خوشحالم که امروز شادی رو در دل تو وعلی می بینم نی نی جون به دل مامان خوش آمدی بچه خوبی باش خوب
ماماطهورا
3 شهریور 92 14:22
سلام خانومي مباركههههههههههههههههههه انشالله بارداري راحتي داشته باشي منم مثل خودت باردارم جالبش اينجاس كه درست مثل خودت منم 1ماه و 6روزه كه باردارم اگه دوست داشتي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم به وب منم سربزن
مامان محمد جان
5 شهریور 92 9:41
سلام بانو تبریک میگم انشاءالله صحیح و سالم به دنیا بیاد از لحظات بارداری لذت ببر
مثل هیچکس
5 شهریور 92 12:28
مایلید تبادل لینک کنیم ؟خوشحال میشم اگه به ما هم سربزنید منتظریم .
تم سیسمونی
13 شهریور 92 12:46
سلام عزیزم اگه می خوای یک جشن سیسمونی خاص داشته باشی با من تماس بگیر فقط با 10000تومان کل پکیج سیسمونی رو می تونی داشته باشی.09153113335