برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

حضور تودرمن به نام مادر..........

1392/6/8 21:41
192 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

             تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

        

 سلام مامان جونم الهی فدات شم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 

 لحظه ای که تست اولم 92/5/30 مثبت بود

ازخوشحالی نمدونستم چیکارکنم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

هرکه ندونه شماعزیز مامان خبرداری خیلی وقته منتظرت بودممنتظر

مامان جون  بااومدنت امید روبه خونه آوردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

فدات شم اینقدرباهات حرف دارم گلم فرشته

 که رشته کلام ازدستم رفت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جونی  الهی قربونت برم فدای آمدنت

موندنت بشم عشق مامان وباباقلب

عزیزم صبح با اونکه دلم یقین آمدنت رو می داد ولی ......

رفتم و یک تست گرفتم بلا فاصله گذاشتم

و بعد از چند دقیقه که نگاه کردم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الهی شکررررررررررررررررت من هم مادر شدم

بلا خر اون روز رسید که خیال دو خط شدن تست

 به حقیقت تبدیل  بشه

وبر من نام شور انگیز مادر نهاده شد

تمشکم نفهمیدم چه طوری از تستم عکس گرفتم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و خودم رو به محل کار بابا یی رسوندم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ونوید آمدنت را به بابایی دادم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جایتو در آن لحظه که اشک شوق در چشمان باباجونی بود  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خالی بود  هرچند تو در آن لحظه به من وبابایی نزدیک بودی 

و احساس آمدنت بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

که چشمانمانرا خیس و نمناک کرده بود تمشکم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از همونجا رفتم آزمایشگاه نشتم تا خانم پرستار صدام زد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رفتم داخل و بعد از گرفتن تست خون پرسیدسوال

می خواستی یا نه ومن با صدایی که بغض مادر شدن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

راداشت گفتم مدتهاست منتظر این لحظه ام  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از همونجا  رفتم خونه خاله زهره جون تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از اونجایی که حالم زیاد خوب نبودسبز

وبوها ی اطرافم من رو آزار می داد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خاله جون شک کرده بود وهمه اشمی گفت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 مریم جون تو بارداری و اینها نشانه های بارداریه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی من که تو درونم دل تو دلم نبود تا ساعت 5 بعداز ظهر بشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و بابا جون جواب آزمایشم رو بگیر می گفتم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نه خاله جون من باردار نیستم انتظار کلافم کرده بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ساعت کند می گذشت

خاله جون آمد بابایی رو بیدار کرد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

گه بر سر کار واسرار کرد بابا بره برام تست بگیره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وقتی دیدم خاله جون دیگه تحمل نداره منم لو دادم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و عکس بی بی چکم رو به خاله جون نشون دادم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جون تمشکم اون لحظه

اشک شوق تو چشمهای هر سه ما خودش رو نشون 

میداد بدون هیچ اختیاری همدیگر رو بغل کردیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و خاله جون آمدنت رو به من وبابا تبریک گفت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وخدا رو بارها وبارها شکر کردیم استرس

بابا جونی زحمت کشید و رفت جواب آزمایش خونم رو گرفت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

واییییییییییییییییییییییییییی بار الها هنوز هم باور نمی کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عددبتا 65 +++++++++++++++

یعنی تمشکم آمدی تو دلم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خودتو جا کردی قربونت بشم تک سلولی من  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وبعد به مامان و بابای (بابا جون علی )

و بعد به مامان جونها و بابا جون (خودم ) زنگ زدیم 

و آمدنت رو خبر دادیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عزیزم همه از وجودت غافلگیر شدن  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و ورودت رو خوش آمد گفتن و کلی نصیحتهای مادرانه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

واییییییییییییییییییی دلم یه جوری می شه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

حس بودنت شیرین مثل عسل گلم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وبعد خاله هات یکی یکی زنگ زدن و تبریک گفتن  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و بعد زن دایی جون ناصر(خان دایی جون شما )

که خودش هم یه نی نی ناز تو دلش داره زنگ زد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 وایییییییییی شیرینم این روز به یاد مادنی ترین روز دنیاست تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

واما امشب اولین شبی هست که

حضورت در میان خونمون احساس می شه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عشقم امیدم ایییییییییی همه ی هستیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بمان تا عاشقانه هایم را برایت زمزمه کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دوســـــــــــــــــتــــــــــت دارم  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
5 شهریور 92 12:25
مبارک باشه ایشالا به سلامتی .
مثل هیچکس
9 شهریور 92 0:31
مرسی ازاینکه مارالینک کردید ماهمباافتخارشمارالینک کردیم .امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم .
خورشید
15 شهریور 92 0:40
وای عزیزم مبارکه بچه های ما هم سنن پس اگه دوست داشتی به منم یک سر بزن .تا این 9 ماه باهم باشیم