برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

امروز من وجوجو.......

1392/6/22 14:12
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی فرشته

خوبی فدات شم اگه ازحال مامانی جویایی عزیزم 

مامانی یه روز خوبه یه روز بد لبخندناراحت

توی دوران بارداری مامانی تااین لحظه روزجمعه ای که گذشت 

یکی ازبدترین روزهام بود کلافه

مامانی ازصبح که چشامو بازکردم تاشب

ازدل پیچه .........دل درد.............حالت تهوع......................سبز

صبح زندایی ناصرزنگ زد دیدحالم خوب نیست گفت بیاخونه عزیزجون

منم به یک سختی خودمو خونه عزیزجون رسوندم 

هرکار کردم اونجا هم طاقت نیاوردم  وبرگشتم خونه 

مامانی خیلی حالم بدبود همه چیز واسم غیرقابل تحمل بودگریه

برعکس اون روز هم بابایی سرکاربودافسوس

زنک زدم بابایی بعدرفتم دکتر تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شارم5/6بود دکتر واسم سرم سه تاامپول نوشت Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل

بعدگفت بروسونوگرافی چیزی واسه دل دردم نداد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ازشانس من همون شب خونه خاله مرضیه دعوت بودیم 

منم ازداروخانه دربست رفتم خونه خاله جون

مامانی رفتم اونجا اونقدر حالم بدبود

که خاله جون منوبرد دکتر سرم وامپولا روزدم

بازم حالم همون طوربودعزیزجون سرم تخم مرغ شکست 

بابایی که اومدشام خوردن وبرگشتیم خونه 

بابایی هم دوباره سرم تخم مرغ شکست وشب روبه صبح رسوندم

وخداخدامیکردم که صبح بشه شایدبهترشم

خداروشکر جوجوی مامان تاالان بهترم 

امیدوارم این یک ماه باقی مونده سه ماه اول تموم شه 

این روزای ................ 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محیا
1 مهر 92 1:43
کجایی خانم خانما؟ درکت میکنم خیلی دوران سختیه مخصوصا سه ماه اول یادمه من نمیتونستم چیزی بخورم منی که عاشق کله پاچه ام یه شب فقط تونستم یه لقمه بخورم آخه من تاچیزی نمیخوردم بالا نمیوردم به محض اینکه یه لقمه میخوردم همه رو برمیگردوندمولی میدونی یکی از نشانه های خوب بارداری داشتن حالت تهوعه .یادمه من اوایل بارداریم لکه بینی داشتم رفتم دکتر دکتر گفت باید تا هفته ی دیگه صبر کنی ببینیم قلب تشکیل شده یا نه شاید هم قلب تشکیل نشه و یه تخمک تو خالی باشه من گفتم خانم دکتر من حالت تهوع دارم گفت خیلی خوبه حالت تهوع داشتن نشونه ی اینه که جفتت محکمه وشکر خداهم قلب جنینم تشکیل شد
مامان محیا
1 مهر 92 1:44
چرا من تو لینک دوستات نیستم
نفیسه
1 مهر 92 12:30
سلام عزیزم منم همینجوری هستم ولی خوب چاره ای نیست جز 9 ماه انتظار عزیزم من نفیسه =خورشید هستم خوشحال میشم با اسم خودم لینکم کنید
عاطی مامان آوینا
1 مهر 92 14:54
این دوران هم میگذره و میشه خاطره عزیزم.دکترم به من گفت ابمیوه طبیعی بخورم وقتی حالم بد بود و واقعا معجزه میکرد و حالت تهوعم میرفت. تو هم امتحانش کن ای شاالله که خوب میشی