برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

من وانتظار تا یک هفتههههههههههههههه

1392/6/16 14:30
191 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامان جوند الهی مامان فدات شه عشقم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الهی قربونت برم که یه هفته خواب وخوراک ازم گرفتی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جونی حالم اصلاخوب نیس تاچشام گرم میشه

ازکمردردبیدارمیشم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دیشب حالم خیلی بدبود تاصبح گریه کردم

میترسم عشقم میترسم

مامان جونی توهم بخای تنهام بزاری تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وای ووووووووووای خداجون نه فکرشم دیونم میکنه 

جوجوی مامانی قول بده تنهامون نزاری  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عشقم بزار واست بگم چی به منو باباجونی ازدیروز گذشت

به حساب خانوم دکترحقی شماجوجوی

مامان شش هفته شدی منم گفتم برم سونوگرافی 

که ازتشکیل قلب سلامتی شما گلم خاطرجمع شیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ازفکروخیال دیشب حالم خیلی بدشد مامان جونی

دست خودم نبود اشکام مهلت حرف زدن نمی داد

باباجونی ترسیده بود گریه

هی میگفت جیگر چی شده اتفاقی افتاده 

تابغلم کردبغض گلوم ترکیدوباصدای بلندزدم زیرگریه

باباجونی محکم بغلم کرد هی منومیبوسید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

میگفت نگران نباش چرانگرانی مادیگه تنهانیستیم 

عزیزم نی نی مون کنارمونه  اون اومده  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

گریه نکن نی نی بابا ناراحت میشه ............................ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خلاصه عشقم تانزدیک صبح بین منو باباجونی

اینقدرحرفای ردوبدل شد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تااروم شدم باباجونی هم صبح خواب موند تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الهی  فدات شم باباجونی که رفت منم اماده شدم

رفت واسه سونوگرافی وووووووووووووایییییییییییییییییی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جونی ازحالم چی بگم اینقدر استرس داشتم

خون تودستام خشک شده بوداسترس

وای مامان جونی فقط زیرلب صلوات میفرستادم 

باباجونی چندبارزنگ زد ازحالمون میپرسیدتا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وقتی خانم پرستارصدام زد روی پاهام نمتونستم بایستم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رفتم روی تخت دراز کشیدم  عشقم 

تپش قلبم اون قدر زیاد بود فکرمیکردم 

قلبم داره میادتو دهنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

باصدای اقای دکترداریوش میر به خودم اومدم 

ازم پرسید حالت خوبه 

صدام اصلادرنمی یومد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

یه استکان اب پرستارواسم اورد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعداقای دکترشروع کرد به سوالای مختلف 

وای ترسم چند بارشد مامان جونی 

اقای دکتر گفت شماتاامروز5هفته و2روزه

ولی بعد چیزای گفت که اصلاسردرنمیاوردمناراحت

وای دیگه هیچ صدای نمیشنیدم 

جواب سونو روگرفتم تاخونه فقط گریه میکردمگریه

اینقدر حالم بدبود یه راست رفتم پیش باباجونی

تاباباجونی منوبااون حال دیدسریع اومدپیشم

تاگفت چی شد اشکام فرصت حرف زدن  رونداد

باباجونی دستامومحکم گرفت گفت چی شدهسوال

 جواب  سونو رو دادم به بابا جونی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

منم بابغض گفتم دکترگفت 1هفـــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دیگه بیا

باباجونی یه نفس راحت کشید باارامش کامل گفت خوب 

اشکال نداره هفته دیگه برو جیگر 

دیگه طاقت نیاوردم رفتم پیش خاله 

وباخاله رفتیم پیش خانم دکترصباغ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جواب سونورومنشی خانم دکتربرد پیش دکتر منتظر

دل تودلم نبود تامنشی ازاتاق دکتر اومد بیرون نیشخند

گفت نه عزیزم همه چی خوبه خنده

تایه هفته استراحت کن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعدیه هفته دوباره برو سونو تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وووووووووووووووووووووووووووووااااااایییییییییییی یه هفته دیگه 

عشق مامان من چظوری تایه هفته دیگه طاقت بیارم

مامان جونی من یقین دارمکه هستیییییییی

از بودنت و در کار وآفریده ی خدا شکــــــــــــــــ ندارم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جون عزیزم من وبابا عاشقانه عاشقتیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

من وباباجونی از اعماق  وجود واسه سلامتی شما

وهمه جوجوهایی که مامان جون ها

وباباجون های زیادی منتظرزمینیشدن یک فرشته زیبا هستن 

دعا می کنیم وآمین می گیم .......   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مثل هیچکس
12 شهریور 92 11:46
اخی بمیرم من که خوندم یه عالمه استرس گرفتم وای به حال شما .به خدا توکل کنید وزیاد نگران نباشید اخه استرس خیلی میتونه خطرناک باشه سعی کنید خودتون رامشغول کنید تا کمتر فکروخیال کنید براتون ارزوی سلامتی میکنیم .
مامان محیا
13 شهریور 92 2:29
سلام مامان مهربون .تبریک میگم .امیدوارم که این هفته ی پر از استرس برای شما تموم بشه وبه حق جد بچه ام قلب جنینتون تشکیل بشه .دوست دارم از وبلاگ دخملم دیدن کنید من هم این دوران پراز استرس رو تجربه کردم ولی مطمئن باشید که قلب جنینتون تشکیل میشه .چون به قول دکترم که میگفت یکی از نشونه های خوب در اوایل بارداری داشتن حالت تهوع است .نگرانی را از خود دور کنید که بدترین چیزه برای شما.من شما رو لینک کردم البته بااجازه
خورشید
15 شهریور 92 0:44
منم دقیقا همین نکرانی رو دارم
خورشید
16 شهریور 92 18:55
دوست خوبم اگه دوست داشتین لینکم کنید تا این 9 ماه رو در کنار هم باشیم
ninimamanjon
17 شهریور 92 1:19
سلام عزیزم ازاین که لینک تون کردم خوشحالم فرشته کوچولوت خیلی خوشکله بازم ازعکسهاش برامون بزار از وبلاگت خیلی خوشم اومد
مامان حمید رضا
17 شهریور 92 23:14
سلام اصلا استرس براتون خوب نیس اینقد فشار نیارید به خودتون که بیشتر به بچه اسیب میرسونه منم خیلی استرسی هستم برای نی نی توراهیم خیلی جوش میزنم میتونم شمارو لینک کنم
خورشید
19 شهریور 92 0:08
سلام عزیزم فکر نمیکنی خیلی زود واسه سونو رفتی قلب از 8هفتگی تو سونو دیده میشه به خودت استرس الکی نده منم پایان 8 هفتگی میرم سونو تا روز های انتظارم با استرس نباشه توهم به چیز های خوب فکر کن وآرامش داشته باش. به امید بهترین ها برای تو