برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

تردیددربودن ونبودنت ......

1392/6/18 22:18
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی قربونت بشم قلب

حالم اصلاخوب نیست  نمیتونم واست توضیح بدمناراحتدل شکسته

امروزرفتم سونوگرافی دوباره همون حرفاروزددل شکستهگریه

ساک حاملگی دوبرابرشده اماازشما کوچولوی مامان خبری نیستکلافه

مامانی چراایقدر ناز میکنیابرو

چرا من وباباجون رو اینقدر ناراحت و اذیت می کنیمنتظر

عصررفتم پیش دکتر (باغبان )حالم ازاونی که بودبدترشدگریه

میگهاگه هفته دیگه دیده نشی یعنی حاملگی پوچ وایییییییی خدایااسترس 

وقتی دکتر داشت باهام حرف میزداشکهام سرازیرشده بودگریه

عزیزم باورم نمیشه اصلانمتونم باورکنم که نباشی

ولی من نادامیدنمی شم خداخیلی بزرگترازاین حرفهاستقلب

اون صدای منوشنیدکه توروبهمون دادعزیزم 

مگه میشه باورم نمیشه نه غیرممکنه ناراحت

پس این همه حالت تهوع وبیقراری واسه چیه سبز

 شکم مامان جونی هم بزرگ شده 

نه عزیزم شماهستی من میدونم تاهفته دیگه صبرمیکنم

خدابزرگه آره بزرگ ترین گناه ناامیدیه

ومن بادلی پراز عشق مادر بودن دل به بودنت می بندم

ومی دانم که آمده ایی و برای من که با وجود تو نام مادر را هدیه گرفتم

می مانی

مامان جون من وبابا عاشقتیم تا ابد  ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)