برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

باباجون

1392/6/20 17:08
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باباجونی  خوبی تمشکم سوال

امیدوارم این روزابهت مثل ما سخت نگذرهناراحت

 به من ومامانی که خیلی داره سخت می گذره نمیدونم

چی بگم فقط وفقط برات ارزوی سلامتی میکنمقلب

من ومامانی خیلی وقت منتظرتیم حالاکه خدالطفش روشامل حال ماکرده

اصلادوست نداریم این عشق ونعمت روازخودمون دورببینیم

این روزهاخیلی بهمون سخت میگذرهکلافه

 امیدوارم هرچه زودتر رشدکنی واون قلب کوچولوتوببینیمقلب

 مامانی خیلی بیشتراز من نگرانه  خوب عزیزم من بهش حق میدم

توالان تووجوداونی اون احساساتش نسبت به توخیلی بیشتراز منه

 بابایی بعضی وقتا....ولش کن

 ولی به دنیا اومدی وبزرگ شدی بهت میگم فقط یادت باشه ازم بپرسی .  

خیلی دوست دارم امیدوارم هرچه زودتر این انتظار تموم شه

من توزندگیم به جز خداوتو ومامانت کسی  دیگه ای روندارم

که بهم نزدیک باشه  قول بدین هیچوقت تنهام نزارین دوستون دارم///بابایی؛

 

قلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)