برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

اولین دیدارشما وخانم دکی

1392/6/22 21:18
480 بازدید
اشتراک گذاری

 

                   0-2lijntjesmetbloem.gif

 

 

سلام تمشکم سلام جوجوی مامانی   محصل

امروزواسه کنترل شما جوجوباخاله جون رفتیم پیش خانم دکتر  

تواتاق نشستم مامایی که کمک خانم دکتر بود  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وزن وفشارمامان جونی روگرفت 

وزنم 59شده

ازاول برج یک کیلو کم کردم خانم دکتر گفت نگران نباش  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تاسه ماهه اول طبیعی 

وفشارم 9بود بعد کلی داروی تقویتی نوشت  Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل

که انشالاه شما تمشک کوچولوی مامان بزرگ وقوی باشی totalgifs.com woopies gif gif 006.gif  

البته قند عسلم امروز سرمی که خانم دکتر نوشته بود رو زدم

 تا فشار خونم کمی بالا بیاد وشما دردونه اذیت نشی 

 

 

جوجوی مامان خداروشکرازلحظه ای که دیدمت ارامش خاصی دارم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خدایاشکرت بخاطر همه این لحظه های قشنگ     

خدایاازت ممنونم که این خوشحالی رونصیب من وبابایی تمشک کوچولو کردی   

راستی جوجوباباجونی هم کارش درست شدازفردامیره سرکار تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خداجون همه چیزداره درست میشه ازت ممنونم 

خدایاشکرت شکر 

 

                              0-2lijntjesmetbloem.gif
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
23 شهریور 92 0:21
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی
هستی خانوم
23 شهریور 92 5:05
سلام به ماهم سری بزنید تبادل لینک نظر
خورشید
23 شهریور 92 23:53
خدارو شکر
Anonymous 
26 شهریور 92 5:59

عاطی مامان آوینا
28 شهریور 92 8:43
سلام مامان مهربون خیلی بهت تبریک میگم بابت بارداریت.به سلامتی این دوران زیبا و پر از خاطرات شیرین رو بگذرونی.من هم مثل شما تو راهم و واقعا لذت بخشه حتی استرس هاش... من لینکتون کردم البته اگه اجازه هست! خوشحال می شم به ما وبلاگ دخمل منم سر بزنید