برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست ...♥♥♥

اولین خرید مامانی واسه تمشک کوچولو

1392/6/24 15:42
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی ماچ

امیدوارم جات خوب باشه اذیت نباشیلبخند

خداروشکرمامانی هم حالش بهترهاسترس

بابایی هم جویای حال جوجو شه سوال

هروقت میخادحالتو بپرسه دستشومیزاره رودل مامانی

کلی باهات حرف میزنهبامن حرف نزن

امروز زن دایی رضای مامان اومدخونمون کلی لباس واست خریدم

جوجوی من میدونم هنوز زوده

ومعلوم نیس شما شازده پسر مامانی وبابایی یاپرنسس کوچولو  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی       فرشتهخمیازه

مهم  سلامتی شماست مامانی جونم  

واسه همین هم دخترونه خریدم هم پسرونه 

باباجونی ازسرکاراومد نشونش دادم خیلی خوشش اومد قلب

ازعصرلباسارو هی بازمیکنم شماجوجوی مامانو توش تصور میکنمsmiley

وای خدای من جوجوی من اینهاروبپوشه بیادبغل من وباباییsmiley

واسه رسیدن اون روز لحظه شماری میکنم

خدایا بخاطر همه ی این لحظه های قشنگ ازت ممنونم   

خدایاشکرت  smiley    خدایادوستت دارم smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ارام
25 شهریور 92 9:20
مبارکه نی نی انشاا... به سلامتی بیاد تو بغلت هرچی که باشه سالم باشه
ماما طهورا
26 شهریور 92 16:48
سلام خانومي اول از همه مامان شدنت مبارككككككككككككككككك بعدمنم مثل خودت مسافري از بهشت تو راه دارم دوست داشته باشي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم اين روزاي شيرين و در كنار هم بگذرونيم خوشحالم ميكني بهم سربزني
مثل هیچکس
27 شهریور 92 1:40
مبارک باشه ایشالا به سلامتی تن نی نی کوچولوتون کنید . برای اون روز ماهم لحظه شماری میکنیم .
خورشید
29 شهریور 92 23:37
امید وارم عزیزم با اجازتون لینکتون کردم اگه این 9 ماه رو باهم باشیم خوشحال میشم